måndag 27 oktober 2008

Jag är godheten personifierad

Jag är godheten personifierad, borde bli kanoniserad. Tänk vad glad man kan göra någon genom att inte använda sig av deras bloggserver! Försökte för ett tag sedan att starta en blogg på bloggspot.se, när jag säger försökte så menar jag att jag var där inne fem gånger om dagen och försökte starta en blogg, uppenbarligen utan resultat vilket jag också ifrågasatte bloggspot.se.
Nedan följer mailhistorik om ämnet och för att du som läsare inte ska missa det bästa så har jag för säkerhets skull kursiverat det stycket.


Date: Thu, 16 Oct 2008 16:47:09 +0200 From: support@bloggspot.se To: m_uden@hotmail.com Subject: Hejsan Mimmi!
Hejsan Mimmi, Jag uppmärksammade precis att du lämnat en kommentar i en av nyheterna. Vi läser normalt inte av nyheterna då det är allt för tidskrävande just nu. Vi brukar föredra att folk mailar oss. Mail är det absolut snabbaste alternativet att få hjälp. Just nu är registreringsfunktionen låst eftersom vi kommer genomföra en serverflytt inom en snar framtid. Om du mot förmodan fortfarande vill registrera dig så kan vi göra ett undantag och hjälpa dig med detta. Återkom till mig om du vill registrera dig så skapar jag en användare och blogg till dig manuellt. Informationen jag skulle behöva av dig är så fall:
Användarnamn:
E-Mail:
Bloggnamn:
Ett temporärt lösenord kommer genereras och mailas till dig. Detta kan du enkelt byta från kontrollpanelen som du kommer få behörighet till.
Mvh, Alexander Borg, bloggspot

Marriam Udén skrev:
Hejsan! Jag bugar och tackar för vänligheten och att ni är så hjälpsamma i frågan om min nya blogg! Jag lyckades lösa det genom att gå in på en kompis nya blogg och på så sätt skapa en själv (försökt detta tidigare utan resultat). Vill bara tala om att när jag gjorde det så var det ändå mission impossible enligt "mainsidan". Det var ett tag sen nu, så jag antar att allt ändå är löst nu. Har du inget bättre för dig är du välkommen att besöka min blogg ;)novemberfamiljen.blogspot.com
Tack igen för servicen, jag blev jätteförvånad men desto gladare :D
Ha en kanondag! /Mimmi

Date: Wed, 22 Oct 2008 12:33:56 +0200 From: support@bloggspot.se To: m_uden@hotmail.com Subject: Re: Hejsan Mimmi!
Hejsan Marriam, Kul att det löste sig för dig. Dock lite synd att du valde våra konkurrenter, blogspot.com. Har du fler frågor så tveka inte och maila oss.
Mvh, Alexander Borg, Bloggspot

Marriam Udén skrev: OJ! Det blev ju lite tokigt... Ville bara säga att jag är förvånad över er service, verkligen oväntat och väldigt trevligt! När jag skaffar ny blogg så kommer det att definitivt bli hos er :) Beröm alla dina kolleger från mig, kan vara skönt att få höra lite uppskattning också och ni verkar ju göra ett bra jobb (trots att starta ny blogg-funktion var nere), ja men du förstår nog vart jag vill komma ;) Ha en strålande dag! /Marriam


Hejsan Marriam, Dina ord värmer verkligen. Det är inte var dag man får höra något sådant.Det är inte ett av tio mail som man får sådan beröm. Jag hoppas verkligen att vi får se dig som användare av bloggspot.se någon gång i framtiden.Vi har väldigt många nya funktioner på gång som förhoppningsvis kommer uppskattas. Många tack för allt. Det är folk som du som gör att man älskar sitt jobb. Mvh,Alexander Borg, Bloggspot

Inga kommentarer: