onsdag 28 januari 2009

En liten bebis

-Åh, jag vill ha en bebis!
-Jag ockå.
-Du med Milton?
-Jaa, en stor!
-Nej, jag vill ha en liten bebis som kan ligga på min arm.
-Min arm!

Precis som Loke så vill Milton också ha en lillebror som ska heta Elis. Att det kan bli en tjej och hon i sådana fall får heta Elise vill han inte veta av. Han säger också att han har en bebis i magen, en pytte, pytteliten som heter just Elis. När vi var hos Marcus och hälsade på uppmanade jag Milton till att vara lite tyst för det låg en bebis och sov, Oliver.
-Jag titta på bebisen sover.
-Nej, det är bäst att inte störa.
Tillslut så vaknade Oliver och satt i mamma Millas knä och tittade på när storebror och Milton lekte. Milton tittade lite på honom, förtjust i att bebisen var vaken och kunde vara med.

Här har vi en liten sovande Elis.

Inga kommentarer: