fredag 2 januari 2009

Katten är inte död

-Din katt dör nu.
-Nej då, den vilar lite bara.
-Nu får du fasiken ta och skriva nåt för den dör.
-Men det har ju inte...
-Nu dör den.
-Ja Lina, jag ska.

Läs det allra första inlägget om du vill förstå vad jag och Lina pratade om. Hon har tjatat och uppmanat mig till att fortsätta blogga men det har varit lite krångligt. Inte krångligt kanske men jaa... Alltså, det har inte hänt så mycket. Jag har jobbat en del och då, ja alltså... Ok, så här är det. Jag har gått på möten.

-Hej, jag heter Mimmi och är spelberoende.
-Hej Mimmi!

Det har inte fungerat så bra, kanske för att dessa möten bara utspelar sig i mitt huvud men jag har blivit lite beroende av ett särskilt spel som har tagit all min lediga tid. Word challenge. Jag älskar word challenge, ska bara skriva klart det här så att jag kan börja spela det snart! Ett genialiskt spel och tidsfördriv, sex bokstäver som man ska kasta om huller och buller för att skapa så många ord som möjligt. Orden är redan bestämda så det gäller att hitta rätt. På tid.
Just nu jagar jag Sophia och Rafaels placeringar, de leder med knappa tusen poäng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kissen, välkommen tillbaka. det var tomt utan dig på internet. Det är bara att ringa Petter och mig om du inte får nån mat och håller på att sakta dö igen. Då kan vi klappa dig på magen och klia mellan öronen tills det känns bättre igen.